Objavljen javni poziv Program „Očuvanje i razvoj tradicijskih i umjetničkih obrta“ za 2019. godinu
Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta objavilo je otvoreni javni poziv Programa Program „Očuvanje i razvoj tradicijskih i umjetničkih obrta“ za 2019. godinu.
Početak prijave: 2.5.2019.
Rok prijave: 16.6.2019.
Fond sredstava potpore: 3.000.000 kn
Visina potpore: od najmanje 20.000 kn do najviše 50.000 kn
Intenzitet potpore: 100% prihvatljivih troškova
Prihvatljivi prijavitelji: mikro, malim i srednjim poduzetnicima (isključivo obrti, trgovačka društva i zadruge) koji obavljaju djelatnost na obrtnički način i izrađuju proizvode tradicijskog i umjetničkog obrta pretežito ručnim radom i u malim serijama, sukladno odredbama Pravilnika o tradicijskim odnosno umjetničkim obrtima („Narodne novine“, broj 112/07). Pod tradicijske, odnosno umjetničke obrte mogu se svrstati i oni obrti koji se u u procesu izrade proizvoda ili pružanja usluga koriste i novijim tehnologijama, koristeći se suvremenijim alatima u nekim fazama izrade kako bi posao bio lakši i brži, ali uz uvjet da se takvim sredstvima-pomagalima ne obezvređuje estetska razina i karakter tradicijskog, odnosno umjetničkog proizvoda ili usluge
Prihvatljivi troškovi (računi od 1.1.2019.)
- ulaganja u proizvode/usluge, proširenje ponude proizvoda/usluge, proširenje proizvodnje i pružanja usluga i/ili proširenje tržišta, uvođenje proizvoda/usluga na tržište, uključujući troškove vanjskih usluga u razvoju novog proizvoda/usluge
- nabava strojeva, postrojenja i opreme, mjernih i kontrolnih uređaja i instrumenata te računalnih programa namijenjenih isključivo za obavljanje poslovne djelatnosti
- poboljšanje i prilagodba poslovnog prostora za obavljanje poslovne djelatnosti (unutrašnje uređenje i adaptacija prostora)
- edukacija/stručno osposobljavanje vlasnika i zaposlenika
- uvođenje i certificiranje sustava upravljanja kvalitetom i normi te troškove stjecanja prava uporabe znaka Hrvatska kvaliteta, Izvorno hrvatsko, Hrvatski otočni proizvod te Znaka tradicijskog odnosno umjetničkog obrta
- usluge korištenja vanjskih subjekata u razvoju proizvoda (atestiranje opreme i instalacija, testiranje proizvoda, promotivne aktivnosti, grafička rješenja i inovacija u dizajnu proizvoda, ambalaži i dr.)
- marketinške aktivnosti (nastup na domaćim i inozemnim sajmovima (zakup, opremanje izložbenog prostora, stvaranje tržišne marke, oblikovanje proizvoda/usluge (dizajn) i izrada web stranice).