Pretraživanje

Marketinški plan

marketinski plan

Dobro razvijeni marketinški planovi ključni su za uspješno lansiranje novog proizvoda. Marketinški plan je dokument koji detaljno analizira i projektira radnje neophodne za postizanje željenog marketinškog cilja za određeni proizvod, uslugu ili brend.

Marketinški plan sastoji se od financijskih podataka, podataka o proizvodu/usluzi (prodaja, pakiranje, distribucija), marketinga – oglašavanja, promocija, “merchandisinga” i podataka o tržištu.

Poveznice

Savjeti

Naziv tvrtke:

Adresa sjedišta:

Godina osnivanja:

2009

 

„Europska unija“ – Zajedno do fondova EU
Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj. Sadržaj publikacije/emitiranog materijala isključiva je odgovornost obrta Chemcolor.

Financira Europska unija – NextGenerationEU. Izneseni stavovi i mišljenja samo su autorova i ne odražavaju nužno službena stajališta Europske unije ili Europske komisije. Ni Europska unija ni Europska komisija ne mogu se smatrati odgovornima za njih.

Kontakt mail:

Kontakt telefon:

Adresa ureda:

© FIN projekt, 2019 Dizajn&WEB razvoj MARACOM, Vi ste posjetitelj 131479.